Job Description
Global HR recruteaza un Agent Call Center, pentru clientul nostru, o companie ce activeaza în domeniul jocurilor de noroc.
Dacă-ți place să vorbești la telefon, ai un caracter convingător, empatic și o atitudine prietenoasă și proactivă, ne-ar plăcea să te cunoaștem!
În cadrul poziției de Agent Call Center, vei contribui activ la prima impresie lăsată clientului față de produsele și serviciile unei platforme de jocuri de noroc (cazino).
Bucuresti – Sector 1 (zona Floreasca)
Experiență:
- Minim 1 an experiență call-center reprezinta un plus.
- Experiența în domeniul jocurilor de noroc este un plus (inclusiv în săli de jocuri)
- Cunoștințe PC: Microsoft Word, Microsoft Excel
Abilități:
- Abilități de comunicare verbală
- Capacitatea de a lucra în echipă și individual
- Capacitate de analiză
- Atitudine proactivă
- Disponibilitate pentru lucru în schimburi
- Răbdare, empatie și tact
- Creativitate și perseverență în rezolvarea problemelor
Principalele responsabilități:
- Vei nota interacțiunile avute într-un sistem centralizat de raportare.
- Vei lucra cu o listă de clienți, în funcție de proiectul în desfășurare, cu scopul promovării produselor și serviciilor (outbound)
- Vei da dovadă de empatie, intuiție și creativitate în abordarea și rezolvarea solicitărilor de la clienți.
- Vei asigura un nivel ridicat de detaliere și acuratețe în toate interacțiunile avute cu clienții.
- Vei reacționa calm și obiectiv în orice situație, menținând în orice moment o atitudine înțelegătoare față de clienți.
- Vei îndeplini sarcinile și obiectivele primite de la superiorii ierarhici cu un grad cât mai ridicat de acuratețe.
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv
- Tichete de masa (de 30 lei)
- Climat de muncă relaxat și plăcut
- Training on the job (experienta anterioara reprezinta un avantaj)
- Contract de munca pe perioada nederminata
- Prime de Sarbatori
- Oportunități de avansare